FP Empresa ScoopConss

Información

Social entrepreneurship is a new and innovative approach to business, social engagement and social services.

El emprendimiento social es un enfoque nuevo e innovador para los negocios, el compromiso social y los servicios sociales.

Our school is undertaking this innovative project with FP1 this year to implement their professional skills and teamwork.

Nuestro Colegio está llevando a cabo este curso este innovador proyecto en FP1 para facilitar habilidades de trabajo en equipo y herramientas profesionales a nuestr@s alumn@s.

We, teachers and students, are enjoying sessions with professional and prestigious figures in this sector, both in English and Spanish, apart from the fact that they would get a Certificate of participation and they will join an International contest (together with schools in Italy, Greece and Portugal).
A great experience for us all!!

Estamos disfrutando de sesiones con prestigiosos profesionales del sector, tanto en inglés como en español, además del hecho de que obtendremos un certificado de participación (alumn@s y profesor@s) y nuestro alumnado participará en un concurso internacional con presencia de estudiantes italianos, griegos y portugueses.
¡Toda una experiencia!